1 Mart 2013 Cuma

Bugün Yağız yarım gün kreşli oldu..

Çok yalancıyım biliyorum yazıcam deyip yazmıyorum. Bugünlerde yağızla yaşamla ilgili sıkıntılar olduğundan yazmaktan yana değil okumaktan yana oldum. 4 yaşa 4 ay kala hayatımızda stressli günler geçiriyoruz bu günler Yağıza mı yansıyorda yağız hırçın ve sinirli oluyor yoksa yağızın bu durumu bize yansıyıp biz mi stressli ve gergin oluyoruz henüz bilemedim..

Evet ben yağız 2 yaşındayken çalışmaya başladım yağıza ananesi ve babannesi dönüşümlü olarak baktılar hemde çok güzel baktılar sağolsunlar fakat geçen sene işyeri açmamız ve işleri biraz büyütmemiz nedeni ile işi bırakmak istiyordum tesadüfende ben işi bırakmadan önce benim işime son verildi her şerde bir hayır vardır lafı burda tam bize uydu..3 ay önce işten ayrılıp eşimle birlikte kendi işimizin patronu olduk. Ne zamanki ben işi bıraktım yağızı arada iş yerimize getirmeye başladık yağızda değişiklikler olmaya başladı belki 4 yaş sıkıntıları idi tesadüfen bu zamana denk geldi bilmiyorum. Hareketli olan çocuk süper hareketli azcık hırçın olan çocuk süper hırçın olmaya başladı. Aslında biliyordum sıkıntısını ben artık arkadaş istiyordu kendine oynamak için babannesi ananesi ve dedeleri ona yetmedi doğal olarak. Kışa kreşe gitmesini istiyoruz ama ozamana kadar birşeyler yapmam gerekiyordu hem onu hem kendimizi kurtarmak açısına bizim kurtulmamız şöyle ben kendi kendimi yiyordum akşamdan akşama 2-3 saat görüşebiliyorduk ve ciddi anlamda oyun istiyordu ve söylüyorduda artık sıkıldığını arkadaş istediğini krei araştırdım geçen haftalarda haftada birkaç gün yarım gün gidip oynayabileceği enerjisini atabileceği arkadaş edinebileceği normal bir kreş. Buldukta hemen müdürüyle görüştüm telefonda sonrasında yağızı alıp gittim o okulda takıldı ben konuştum. Karar verilmiştir daha öncede birkaç tanesi ile görüşmüştük ama içime içine sinen yer orası olmuştu.

Bu hafta 3 gün üst üste 1 er saat gittik o sınıfta oyun oynadı ben yemekhanede nöbet tuttum..:)1 er kez beni sormuş bence orda olduğumdan emin olmak için beni görmek istedi ve bir sorunda ders konusu oldu 2 günde oyun oynamadan derse geçtiklerinde beni görmek istemiş.Aynı zamanda pedagog olan müdürn açıklaması henüz oyuna çok aç olduğu için ders ona ters geliyor sıkılıyor oyun oynamak daha eğlenceli geliyor ki nitekim evdede boyama yapmayı sevmiyor..

 Dün sabahtan gelsin ve siz beklemeyin bakalım ne olacak ancak ozaman görürüz dedi. Öğle yaptık akşam anlattım sabah bırakacağımı öğle yemekten sonra gelip onu alacağımı sabah bıraktım kapıda bakmadı bile arkadaşları görünce bende üstelemedim öğlen görüşürüz hoşçakal dedim çıktım biraz önce müdürle görüştüm herşey yolundaymış şuana kadar bakalım nasıl geçecek kreşte ilk günü.. pazartesiden itibarende haftada 3 gün yarım gün oğlan kreşli olacak..

4 yaşa doğru hırçınlıklıklarıda diğer yazıda anlatayım yaklaşımım nasıl oduğunda herşeyin birkaç günde yoluna girdiğini de benim nasıl delirdiğimi de..
sevgiler...

Hiç yorum yok: