16 Haziran 2009 Salı

Bizden haberler...

Herkesler yazmış yine birşeyler bloglara, ofisime uğradım hemen geçtim b.sayarımın başına çok özlemişim b.sayarım seni çook..
Geçtiğimiz perşembe kontrolümüz vardı,kocaman olmuş oğluş babasına benziyor şimdiden:) Çok hareketliyiz maaşallah özellikle geceleri yada ben uzandığımda. 32. haftaya girdik bu hafta.
Merak edenler için evdeki işlerden hala bir haber yok inş bu hafta sonu başlayacak.. umarımm.
Oğluşun hastane için olan kıyafetlerini hazırladım koydum kenara kendim için olan çantaya geçtim şimdi onuda hazır edeyimde ne olur ne olmaz..
Çalışanlar için bir hatırlatma 32. haftada doğum izni için hastaneden rapor almak gerekiyor ben bu hafta içi gideceğim devlet hastanesine raporu almaya biraz zorluk çıkarıyorlarmuş kendi hastası olmayan kişilere ama gidelim bakalım ne olacak.
Deniz anası oldum sonunda açtım mevsimi geçen haftalarda pek bir güzeldi..
aslında yazacak çok şey varda daha sonra şimdi yemek yemek için dışarı çıkmam gerekiyor sonra uzun uzun yazarım.

Hiç yorum yok: