30 Aralık 2009 Çarşamba

Yine Yeni Yeniden bir yıl..



Yine ne çabuk yedik bir yılı hemencik bitti gitti, Gelen gideni aratmaz inşallah, gelen yıl daha güzelliklerle gelir, güzel haberlerle, güzel olaylarla, barışla mutlulukla gelir umarım..

Ben;
Öncelikle tüm ailem ve sevdiklerim için tabi benim için sağlık
Evimde; çekirdek ve geniş ailemle huzur
Mutluluk
Ayağımı yerden kesecek bir araba :)
Ev
Bir miktar para
Oğluşa vakit ayırabileceğim ondan uzak kalmayacağım bir iş (oldu gibi ama ben yinede istek listeme yazayım)
Güneş gözlüğü :)
Saat :)
Çizme :)
Oğluşa mama sandalyesi :)
Kocişkoma playstation 3 :)
Numaralı lens ( glsh senden kıskandım )

Şaka bir yana Ülkemde barış mutluluk diliyorum.

Herkesin tüm istek listeleri, gönlündeki tüm dilekleri olsun.
Herkesin evine sağlık, huzur mutluluk dolsun..
Sevdikleriniz yanınızdan hiç ayrılmasın.

İYİ SENELER,
SEVGİLER...

4 yorum:

Hande dedi ki...

Hepsi olur umarım isteklerinin..
Bu arada mama sandalyesi arama durumundaydım..
Sonra bir hediye geldi İkeanınki..
Beril çok sevdi..Çok para verip almadan denemek için bile alınabilir..Diğerlerine kıyasla acayip ucuz çünkü..

bayanlariçinherşey dedi ki...

tüm dileklerin gerçekleşir inş arkadaşım :)Herşey tamamda playstation 3 nesi o dileğini geri al başımıza sıkıntı :)))

turkuaz kıyılar dedi ki...

canım tüm isteklerinin gerçekleşmesi dileğiyle mutlu, huzurlu ve en önemlisi sağlıklı yıllar diliyorum...

uğurlu gelecek dedi ki...

HANDE; ikeanınkini gördüm ama bana güvensiz geldi henüz oturamıyorlarya zaten almak istemesemde onun için ya izmire gitmem gerek yada boşuna kargo parası vermem gerek. onun için bodruma uygun fiyatlı güvenilir olanları araştırıyorum sevgiler.
GLSH ; ya yazdım sorma sonra pişman oldum şimdi 3 olursa hiç kalkmazlar başından dimi..
TURKUAZ ; Hepimizin dilekleri gönlündekiler olsun iyi seneler sevgiler