17 Şubat 2010 Çarşamba

Dişçi mi?

Aman dayanamadım sonunda annemin dişçi randevusu vardı bende araya karıştım..
1 haftadır kötüydü ; ne yesen ne içsem sızlıyordu sanırım birde çürük var oda fena..
Oturdum uzun zamandır oturmadığım o soğuk koltuğa şikayetlerimi anlattım baktı diştaşı dolmuş dişlerin, çürük dışındaki diğer şikayetlerinin sebebi o dedi , peki tedavi; bildiğim fakat korktuğum cevabı verdi temizleyeceğiz..

Temizlendi dişlerim, temizlenirkende o vınlama sesi beynimi oydu.. Sabah, akşam 3 er dakika dişler fırçalanacak diş ipiyle temizlenecek.

Şikayet ettiğime bakmayın çok rahatladım. Yok bundan sonra ihmal etmem 6 ayda bir doğru dişçiye..

3 yorum:

elfeyp dedi ki...

Bu akşam konuştuk daha eyp ile aynı şeyi. Her gün 'Yarın gidiyoruz' diyor, geçiştiriyorum sürekli :( Kadın doğumcumdan bu kadar korkmadım ben ama gitmem de lazım dolgu için. Konacık'ta eypninki çok iyiymiş. Siz kime gidiyorsunuz?

uğurlu gelecek dedi ki...

utku ünlü oasisin karşısında uzun zamandır ailecek ondayız..
geciktirme derim korkacak kadar yok..cesaret vereyim

Mlke_Btkn dedi ki...

İade_i ziyarete geldik sizde Bodrumdaymışsınız? biz Yahşideyiz,
sevgiler...