26 Temmuz 2011 Salı

IsTaNbUl 1

Döndük evimize 5 gün oldu hatta, çok tembel oldum ben bu blog konusunda okuyorum yorum yazıyorum ama kendi bloguma yazamıyorum..
Hem tatil hem düğün hem sağlık nedenlerinden dolayı istanbuldaydık.. İlk gittiğimiz gün düğüne ertesi gün göz doktoruna diğer günlerdeyse gezmelere..
Babamın göz kontrolü aynı zamanda benim göz kontrolüm içim hastaneye gittik babam gayet iyi şükür.. Ben ise sol göz 2 numadanda fazla miyop sol gözde ise retina duvarında incelme varmış.. Sol gözümden lazerle küçük bir operasyon oldu sağ göz içinse yine lazerle operasyon için zaman belirledik.. Gözlükten kurtulacağım inş. Aralık gibi..
Gezmeler anlatılmakla bitmez güzel anılarla döndük..
dev akvaryumu ziyaret ettik, boğaz turu yaptık, çok alışveriş merkezini ziyaret ettik, telli babada dua ettik, beylikdüzü pazarını gezdik..




Hiç yorum yok: