23 Mart 2009 Pazartesi

auuuummmmmm


Biliyorum eskiden yoga mı varmış yada klasik müzik mi? Hiç biri yokmuş e şimdi var neden faydalanmayalım di mi?


Faydalanıyorum kardeşim yapıyorumda dinliyorum da bakalım nasıl bir minik çıkacak karnımdan :)

Harika bir kadınla tanıştırmak istiyorum sizi Anjelika Akbar. Tanıyanlar bilir bir piyanist. Cdlerinin çoğu var bende en çok Bach A Lorientale beğeniyorum. Şimdi yeni cd si Raindrops la da bir kere daha hayran oldum. Biliyoruz 5. aydan itibaren klasik müzik tarzı müzikler bebeğin gelişimi için olumlu etki sağlıyor. Klasik müzik sevmeyenlere tavsiyem dinleyip rahatlayabileceğiniz ve bebeğinize faydalı bir cd..

Hamileliğimden önce de çok uzun zaman olmasada bir süre yoga yaptım. Tabi hamilelik yogası tamamen farklı. Araştırmalarımın sonunda Dr. Neslihan İskit ile tanıştım ve hemen netten cd siparişini verdim. Çok şirin bir hanım ve anlatımı çok hoş sıkılmadan 1 saat boyunca yoga yapıyorsunuz. Aldığım günden itibarende haftada en az 1 defa yapmaya çalışıyorum. Belki yogayla alakalı belki değil 5. ay bitmek üzere ama hamilelikle ilgili bir çok sıkıntıyı yaşamadım şuana kadar umuyorum yaşamayacağım..





ps: elf e blog tanıtımım için teşekkür ediyorum.. Büyüksün elf..:D

1 yorum:

elfeyp dedi ki...

Bende vardı o cd ya. Almasaydın keşke verirdim..
Neyse kolay gelsin. Baya zevkli oluo, rahatlatıo insanı. Ben bu sefer yapamam zaten güneşle epey hareket halindeyim :P