31 Mart 2009 Salı

Mevzuu belli

Şimdi doğal olarak mevzuu belli bebek ve hamilelik. Boş zaman bulduğumda soluğu bebek alışverişi sitelerinde alıyorum. Tabiki aklım iyice karışmış durumda.. Alışveriş listemdeki bazı akıl karışıklıklarını paylaşmak istiyorum...

Şuandaki favori bebek arabam maxi cosi quinny zapp travel set. Ona takıldığım içinde başka modellere ve markalara takılamıyorum. Kullanan arkadaşım glsh memnunmuş, yolda gördüğüm ve durdurduğum tanımadığım bayan arkadaşlardan da memnuniyetsiz bir söz duymadım..

Sleeper marka otomatik sallanan beşik mi ? Yoksa stork marka mı? Hangisi daha güvenli daha kullanışlı acaba..? Evim küçük olduğu için yatak odamıza beşik almayı düşünmüyorum. Onun yerine uzaktan kumandalı sallanan ileride mama sandalyesi olarak kullanılan şu sleeper yada stork beşik düşünüyorum.

Bu arada sadece şuanda araştırma ve listeleme halindeyim. Yani alınmış veya hazırlanmış hiç bir şey yok şuanda. (annemin arada kaçamak aldığı ufak tefek şeyler dışında) Yarın itibari ile 6. ayıma giriyorum. Sanırım bu ay sonuna doğru alışverişe geçeceğim. Tabiki işin kötü tarafı Bodrumda herşey sınırlı olduğu için bir çok şeyi internetten görmeden, dokunmadan sipariş vereceğim..

Hiç yorum yok: