21 Mart 2010 Pazar

İyiki doğdun kuşum...

Annesinin karnındaydı ona ısındığımda. Karnına düştüğü günden beri benim yeğenim.. Canım, kuşum, akıl küpüm, ilk göz ağrım..
Doğduğu günler aklımda, el kadarken kameranın karşısında benimle konuşması aklımda, sırnaşıp yanıma yatması aklımda, pelin pelin diye dibimde dolaşması aklımda herşeyi aklımda..

Daha büyük yaşlarını kutlayalım.
En güzel, en özel, en sağlıklı, en mutlu, en başırılı yıllar senin olsun..

İyiki doğdun, iyiki bizimle oldun..










4 yorum:

elfeyp dedi ki...

Allahım, ne kadar ufakmış!!
Bizimkiler de böyle kocaman olur mu, şaka gibi :)

bayanlariçinherşey dedi ki...

Yazdığın yazıyı gözlerim dolarak okudum.Daha o kameranın karşısında konuştuğumuz günler mertimin bebekliği sanki dün gibi..
Sende iyiki yanımızdasın iyiki oğluşumun teyzesisin..
Seni Seviyoruzzzzz

sinem dedi ki...

nice mutlu yaşları olsun tatlı yeğeninin....

uğurlu gelecek dedi ki...

elf, olmaz mı en canlı tanığı benim şaka gibi gerçekten zaman çok çabuk geçiyor
glsh, benim yeğenim o bende yazarken fena oldum..
sinem, teşekkür ederim..