30 Mayıs 2011 Pazartesi

İnatlaşan evlat

İnatlaşan, avazı çıktığı kadar bağıran 2 yaş çocuğuna nasıl müdahale edilir.??

a- annecim sakin ol istediğin şeyi şuanda yapamıyoruz azcık bekle denir
b- oğlum yeter sus azcık bekle yapacağız denir dikkati başka şeye çekilir
c- yemeğimi bitireyim ondan sonra yapacağız denir
d- tamam hadi kalk gidelim yapalım denir pes edilir..

Bu ara nedensiz yere bağarmalar, inatlaşmalar fazlalıkla oluyor. Biliyorum anne işte durumları ve biliyorum 2 yaş durumları.
Tamamda öyle dene yok, böyle dene yok, dikkatini dağıt yok. tracy mireysi de işe yaramıyor. 
Bu durumda nasıl yaklaşıyorsunuz.?? Aynı durumu yaşıyormusunuz (yaşadınız mı)?

2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Daha yeni yeni atlatıyoruz o dönemleri üç yaşa sayılı günlerimiz kaldı.
Ve çok haklısın canım hiç birşey işe yaramıyor maalesef.Sabır bol sabır diliyorum sana ben iki canavarla o günler geçmez diyordum ama geçti çok şükür:))

Hande dedi ki...

Aynısının tıpkısı, her gün sinir harbi..