25 Mayıs 2011 Çarşamba

Yeniden iş hayatı

Burdayız buralardayız iyiyiz.. Şok gelişmeler var hayatımızda.

Pazartesi itibari ile iş hayatına geri dönmüş bulunmaktayım. Ani bir karar değil aslında akılda olan fakat hayata geçirmekte zorlanılan bir karardı. Hayata geçirildi.
Çok özlemişim hemde çooookkk ama bir yanım boş hemde çok boş, 2 seneden sonra bomboş. Minik fare anneannede. Sabah giderken bırakıyorum akşam eve geçerken alıyorum çok özlüyorum çok. Minik farenin keyfi iyi şimdilik pek umrunda değil. Bahçe, tavuk, kedi, köpek memnun hayatından şuanda ilerki zamanlarda neler yaşarız bilmem yaşayıp göreceğiz..

Şu blog rehavetini atmam lazım üzerimden yazasın gelmiyor hala bakıyorum inceliyorum okuyorum arkadaşlara yorum bırakıyorum iş kendi blogumda yazmaya gelince çuvallıyorum.. Kayıt altına alınması gereken çok şey silkelenmem lazım yazmam lazım..

1 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun canım benim.Çalışmayı bıraktığımdan bu yana benim de yanım eksik ama sanırım ben artık tekrar dönemeyeceğim.Sana kolay gelsin tatlım:)
Sevgiler..