17 Ekim 2011 Pazartesi

Sonbaharı yaşamadan kışı gördük..

Sabah kapıyı açtık birlikte Yağız oğlanla anne üşüdüm çok soğuk uuuu dedi. O kadarda soğuk değil oğlum dedim, ama tedbiri elden bırakmadım oğlumu dinledim kısa botlarımı giydim.. İyiki giymişim buuzzz gibi bir hava var Bodrumda öyle böyle değil dün daha t-shirtle gezenler bugün montlarla botlarla..
Birgün arayla daha sonbaharı yaşamadan kışı gördük hadi hayırlısı diyelim bu anormal mevsim geçişinden dolayı gelecek olan hastalıklara vs kapatalım kapılarımızı..

Sabah okudum yollar kapanmış kar yüzünden, heryer çok soğukmuş..  Babam dediki bu sene çok sert bir kış olacak..
Dışarıda çalışanların, ısınamayanların Allah yardımcısı olsun..

1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

amin tatlım ben geldim Amsterdam'dan ancak bakıyorum bloglara sevgiler.