8 Nisan 2009 Çarşamba

Anne oğluş büyüyoruz..



Şükürler olsun herşey yolunda gidiyormuş.. 430 gr cık olmuş oğluşumuz. Oğluş 430 gr ama annesi 70 yakın oldu ve giyecek birşey bulamıyor eski pantolonlarından sadece 2 tanesinin içine girebiliyor.. En yakın zamanda alışveriş yapması lazım. :S
İçerde gayet sakin şuanda hatta o kadar sakinki yüzünü görmek için o kadar çaba harcamamıza rağmen arkasını dönüp uyudu evet 1 ay bekledik görelim diye o ne yaptı döndü poposunu yattı. Şuanda elimizde sadece bu fotoğrafı var.. :)


O kadar çok şey geçiyorki kafamdan o kadar çok karışıkki. Ne yapsam onun için iyi, ne okusam ne dinlesem, nasıl doğursam, nerde doğursam, odasını nasıl hazırlasam, neler alsam daha saymadığım bir çok konu. Anne adayı olmak bile çok zormuş. Şimdi daha iyi anlıyorum sizi..

6 yorum:

elfeyp dedi ki...

Eeee aynı ufuk bu :P
Sen dünyanın en iyi annesi, oğlun da en iyi bebeği olur, sonra gülümseyerek okursun bu yazdıklarını :)

Yelish dedi ki...

Merhabaaa
Duydum ki bu blogda yeniymis :)
Ay yerim ben onun o suyun icindeki suratini :)
Masallah
Valla sana tavsiyelerim olacak , cunku ben cok olmadi bu asamalari atlatali.Kulagina kupe olsun diye , tabiki herseyin en iyisini anneler bilir :)
1-)nooolur bebegini kucaga alistirma , alistirtma Her aksam yataginda uyusun bak nasil alisiyor , nasil rahat edersin
2-)Istrelerse ukala desinler , dinleme - ellerini yikamadan bebegini elletme Inanamazsin insanlardan ne mikroplar geciyor
3-)cok sarip sarmalama.Alaskada buzul evlerde dogan bebeklere hicbirsey olmuyor Neye alisirsa o .Sonra hep hasta olur
4-)Hergece , kisik sesle muzik dinlet ona Bizimki 9 ay oldu , hala dinliyor :)
5-) KUNDAK cok onemli !! Bebek yeni dunyaya alismaya calisirken stres oluyor Kundaklanan bebek kendini anne karninda zannediyor (ordada kollarini oynatamiyor ya ) Aksi taktirde kendi oynayan kolu bacagi onu korkutuyor
6-)Ona hergun Bodrumda yasayacak oldugu icin cok snasli oldugunu hatirlat :)
Ay bak cenem dustu , daha neler var neler..Ben iyisimi oturup yaziyim bir ara

Bende takipcinim artik. :)

uğurlu gelecek dedi ki...

elifcim iyi bir anne olmak için öncelikle anne olmak için paralıyorum kendimi şimdiden. Eminimki oğluş doğduktan sonra çok güleceğim bu yazdıklarıma :D

uğurlu gelecek dedi ki...

Yelizcim öncelikle ilyasa ve o pırrasa saçlarına bayıldım :D Yazdıkların için teşekkür ediyorum. Yazdıklarının hepsi çok doğru hepsine katılıyorum. Nil doğduğundan beri bunları ona uygulatmak içinde elimden geleni yapıyorum.
Bende senin bir süredir takipçinim ..:D

Adsız dedi ki...

paşam benim;kurban olurum ben sana.çokta ciddiyiz ama.
kuzum benim;ben senin çok iyi bir anane ve çok iyi bir eş olduğunu biliyorum.annelik kadınlara daha doğduğunda bahşedilen bir özellik kutsallık.sen istemesende çok iyi bir anne olursun zaten.çünkü senin kalbin güzel...
sizi çok seviyroum...

uğurlu gelecek dedi ki...

canım benim senin kalbini seviyorum ben..iyiki varsın..