30 Nisan 2009 Perşembe

Ruh hali..


Bu aralar zannediyorum çoğunluğumuzun ruh hali biraz karışık ve sıkıcı. Havalardan mı dersiniz, mevsimden mi dersiniz ne derseniz deyin bir gariplik var. Heleki bende! Anlıyorum bende oğluşun etkisi çok ama hepsini ona yüklemek haksızlık. 6 aydır bana etkisi olmadıki oğluşun şimdi bu kadar olsun. Ruhhalimin bozukluğunu anlayın hamilelikle pek ilgisi yok yani can sıkkınlığımın.
Gitmek istemediğim işe canım sıkılıyor,
alamadığım paralarıma,
tabiki ödeyemediğim borçlarıma,
giyemediğim kıyafetlerime sabah saat 08:30 pln:. Bugün ne giyeceğim? of buda bana olmuyor! bu bunla uydumu hayatım ufk: pln yeter artık her sabah yatağın üzerinde bir yığın ve devamlı aynı sorular nolurr ne neyle oluyorsa onu giy :(
temizleyemediğim evime,
gitmek istediğim yerlere gidemediğime,
kocamı göremediğime,
evde vakit geçiremediğime,
ve tabiki oğluşun alışverişlerinin nasıl olacağına...

Ne çok şeye takılmışım ben ya. Ben bunun için kara bulutlu ruh halindeyim sanırım ... Ruhumda baharın çabucak gelmesi dileğimle, çabucak çiçeklerimin açması dileğimle. Gri ruh halinde olan herkes baharı çabucak görsün...

3 yorum:

MERT dedi ki...

evet bazen bana da oluyor. Hiç evden çıkmak istemiyorum yada girmek istemiyorum , uyanmak istemiyorum yada uyumak ama geçiyor yaaa. Birde hamilelik var hamilelikte daha hassas oluyor insan ben bir gün kaldırımda oturan küçük bir çocuk görmüştüm ve soğukta kaldırımda oturuyor diye 1 saat zırıl zırıl ağlamıştım.

Yeliz dedi ki...

Bende ayni haldeyim :(
Su domuz virusu sinirlerimi altust etti.
Cok yorgunum , isim bitmiyor...Off yazmakla bitmez ama simdi seni iyice bunaltacak degiliz heralde !! :)
Sen benim oglanin horlama videosunu gordun mu ? Iste senin ufaklikda , yogun gunun ardindan oyle uyudumu varyaa ucacaksin havalara..Ohhh diyeceksin :)
Annesi alisverislerede takma..Hep yetismeyecek gibi geliyor ama cok kolay hallolur onlar.
Benim ona minik bir hediyem var ama nasil ulastiricam ki ? Yazin gelirken Bodruma getirip ordan mi ulastirsam .Dogum ne zamandi ?

Icine huzur doldur soyle , o minik herif hissediyor herseyi icerde :) Annecim diyor , sne bekle - ben geliiim , bnei bi kokla bak dunyada daha guzel birsey var miiii :))

uğurlu gelecek dedi ki...

Şöyle soluyo soluya derin derin huzuru doldursam içime hiç çıkmasa içimden diye dua ediyorum. Artık biran önce gelsin göreyim onu diyorum. Oda benim koyu gri durumumun farkında geçen haftalardaki gibi hareket etmiyor oda sindi köşesine benim gibi en çok onun için iyi olmak istiyorum. Dua ediyorum sadece onun için içim huzur mutluluk dolsun diye. Gereksiz ağlama krizleri 6 aya kadar olmadı yeni başladı dizilere, yolda gördüğüm yaşlılara, eşim bana hediye aldı diye, saçım olmadı diye, şehitlere, domuz gribinden ölen çocuğa gerekli gereksiz herşeye ağlayabiliyorum, ağlıyorum.
yelizcim senin miniğin horlama sesini duymazmıyım allah banada o günleri göstersin doya doya duyayım o sesini.. Hediyesi için; hediyenin en güzeli bodrumda geldiğinde görüşmemiz olur..Ağustos ilk hafta doğum görünüyor haberleşiriz burdan elf de alırız yanımıza;)