1 Nisan 2009 Çarşamba

İyi ki doğmuşsun sen halacım..


Nil hanım doğalı tam tamına 25 gün oldu.. Kızımız büyüdüde mevlütü bile oluyor yarın ..

Bir gazlı, bir şirin, bir lafçı, öyle böyle değil ağzı açık dinliyor resmen ne diyorlar diye. Dışarıya doğal olarak yeni adapte oluyor, gülmelere, kendi sesini tanımaya başladı, garip sesler çıkartıyor
ara ara. Görmeden günü geçiremiyorum, koklamadan öpmeden.
Tabi benim içimdeki minikte bayılıyor nille olmaya, yanına gidince karnımdan çıkıp oynayacak sanki..

Bayılıyorum halacım sana. İyiki doğmuşsun..

5 yorum:

elfeyp dedi ki...

Mutlu yaşasın kuzucuk..
Şu mavi boncuklar da çok hoşuma gidiyor ve buralara özgü birşey galiba. Güneş'e de takıyorum hep mavi mavi..

mine dedi ki...

allah analı babalı büyütsün inşallah darısı basınıza..

elfeyp dedi ki...

Ödülün var bende :)

uğurlu gelecek dedi ki...

Birtanemiz bebeğimiz çok teşekkür ediyorum. İnş darısı başıma. Harika bir kızın var mahaşallah..

uğurlu gelecek dedi ki...

elf cim nazarlık diyorlar burda ona. Bende bayılıyorum.. Nazarlar değmesin hiç birine..