9 Kasım 2009 Pazartesi

Benim olsun..

Elf lede konuştuk herşeye önem veriyoruz fakat makyaj kozmetik dedikmi senelerce kullanıyoruz yani kendi adıma konuşayım ben öyleyim. Senelerdir kullandığım allıklarım var. Hepsini atıp yerine yenilerini almaya kadar verdim. Bakmayın bu aralar flormar çok önde fakat ben senelerdir  flormar ürünlerini kullanıyorum ve çok arkadaşımada tavsiye etmişimdir bunun için yine çoğu makyaj malzememi flormardan almayı düşünüyorum.


FLORMAR TRUE COLOR SHEER MAKE-UP FONDOTEN 38 NUMARA; Tenime en çok uyan ton bu.


FLORMAR TEKLİ ALLIK 86 NUMARA; Okuduğum ve gördüğüm kadarıyla şeftali tonunda.


FLORMAR COLOR PALETTE FAR 5 NUMARA; Grili ve mavili tonlarda olan rengi.


FLORMAR 4LÜ FAR 401 NUMARA ; Kahve tonları

FLORMAR SUPERMATTE RUJ 206 NUMARA; Mat kırmızı çok kullandım birde bu tonda denemek istiyorum.
FLORMAR SUPERSHINE  OJE 13
FLORMAR SUPERMATTE OJE M 105


BVLGARI BLV 2 ; Senelerdir BVL kullanıyorum II yide denemek istiyorum.


BARIELLE TIRNAK ETİ GİDERİCİ Artık evdeyim ya ellerimde devamlı sudaya :) eskisi kadar maniküre para vermek istemediğimden bunu almak istiyorum.


Hiç yorum yok: