9 Kasım 2009 Pazartesi

Sabretmeyi öğreniyorum..



Oğluşun gelmesiyle unuttuğum bir şeyi yeniden öğreniyorum, sabretmeyi.. Çalışan arkadaşlar bilirler; iş stressi iş hayatı, yoğun tempo, yetişme koşturma durumları yüzünden sabretmeyi unuturuz, herşey hemen olsun bitsin isteriz ben öyleydim. Sabırlı fakat tez canlıydım birkaç senedir sabırsız ve tez canlı olmuştum. Oğlum bana yeniden sabırlı olmayı öğretiyor. Tabiki çalışmadığım içinde işim daha da kolaylaşıyor.
Emziğini kendisi eliyle çıkartıp parmaklarını ve elini emiyor bense her attığında tekrar emziğini veriyorum. Bu durum bazen 2, bazen 4, bazen 6 kez bazen daha fazla bile tekrarlanabiliyor. Kızmıyorum, sinirlenmiyorum, moralimi bozmuyorum sevgiyle inatla tekrar tekrar emziği ağzına veriyorum.
Yağız tam dışarı çıkacakken kusmayı üzerini batırmayı ve kakasını yapmayı çok sever anneside sabırla temizler üzerini değiştirir :)

Hiç yorum yok: