4 Kasım 2009 Çarşamba

Pufff

Ya bir hava vardı Bodrumda dün gece aman Allahım dedirtti çok sık olmadığı için böyle havalar daralıyoruz. Ben pek sevmem böyle fırtına kıyamet seli. Dün gece öyleydi hava uğultular evin içinde dolaştı, zaten başımda ağrıyordu erkenden attım kendimi yatağa..
Sevmiyorum ben kasveti, kara havayı afakanlar basıyor bana, kötü hissediyorum kendimi mutsuz oluyorum. Aslında güzel haberler aldım dün şükür dedim şükrettim bol bol..

Yağızın geciken 3. ay kontrolüne gittik dün. Elf bahsetmişti daha önce doktorumuz hastane değiştirdi, bayıldım ben yeni odasına her yer renkli steakerlarla doluydu beninle birlikte Yağız alamadı kendini onlara bakmaktan bakındı durdu etrafına. Güzel şeyler duyduk doktor teyzeden. Gelişimi gayet yerindeymiş herşey yolunda yani, birtek ilerki aylarda sünnet olma durumu var. Zaten kocişkoyla bende ilerki aylarda sünnet yaptırmak istiyorduk bakalım birkaç ay içinde belli olacak ne olacağı.

3 yorum:

Yelish dedi ki...

Dogdugunda neden yaptirmadiniz sunnet ? Tamamne meraktan soruyorum simdi farkli mi oneriyorlar diye.Bi ikinci gun kestiriverdiydik ;) cokkolay atlatmistik , seninki dahada kolay olsun insallah.

sevgiler

Yelish dedi ki...

Yazdigim yoruma bak allahaskina
Uc isi ayni anda yapan bi ananin acele yazilmis yorumu oldugu ne kadarda belli di mi :)

uğurlu gelecek dedi ki...

yok canım sende ben birşey algılamadım:) doğumdan önce görüştük doktorumuzla pek önermediğini söyledi bizde ona uyduk