7 Nisan 2010 Çarşamba

Geldi bahar ayları, gevşedi mobilya yayları..

Seviyorum baharı hemde çok meyve ağaçlarının çiçekleri, güneş, mis gibi deniz kokusu, bol yeşillik, ince trikolar, babetler ama aması var biz kocişkomla nisanda evlendik bunun için bu aylarda bir mutluluk aynı zamanda bir burukluk kaplar içimi elimde olmadan engel olamadan buruk oluyorum..
Kışlıklar hoopp hurçlara yazlıklar yıkanmak üzere makinaya yıkananlar dolaba.. A aaa birden renklendi dolabım..
Balkondaki çiçekler çiçek açtı pek bir keyifliler
Bahar temizliği yapma vakti geldi bakalım ilerki haftalar da bu işe kalkışmalı
Kıyafet demişken gereksizlerden arınıldı. Olmayanlar giyilmeyenler ayrıldı gerekli yerlere gönderildi..
Domates, salatalık biberler çıktı. Sabah kahvaltıda çökelek, domates, salatalık, biber, maydanoz, tam tahıllı ekmek, yeşil çay. Varmı daha güzeli..

Baharla alaksız; neyse halim çıksın falım dedim dünki falımda çok hoş şeyler çıktı. Dua ediyorum falda çıkanlar hayatımda çıksın..

2 yorum:

bayanlariçinherşey dedi ki...

Birisi fal mı dedi:)) kime baktırdın..İnsan arkadaşınada haber verir değilmi:)

uğurlu gelecek dedi ki...

öyle ciddi bir bakıcı bakmadım canım :))) olsa hemen söylerdim