3 Nisan 2010 Cumartesi

Tv..

Tv de ne demeyiniz.. Yağızın yeni kankası, televizyon..

Benim oğluş tv canavarı oldu çıktı. Zaten kısıtlı açıyordum televizyonu; arada deryalı günler saatinde, arada umutsuz ev kadınları saatinde ve arada müzik kanalları. Şimdi açmaya cesaret edemiyorum.
E ben hiç mi birşey izlemeyeceğim yahu, heleki reklamlar çıkmaya görsün, bu tontiş reklamlardan gözünü alamıyor, arkası dönükse başka şeyle ilgileniyorsa ne olursa olsun hemen pırt televizyona dönüyor ağzı açık reklamları izliyor.
Hatta reklamlar olsa iyi arada bildiğiniz koca adam gibi ağzı açık deryalı günler izliyor. En komiği reklamlardaki yerim seni sosis kızına karşılık veriyor gülücük atıyor. :))

Şimdi bu durumda buyrun arada da olsa televizyon izleyiniz. Ne yapıcaz peki??

1 yorum:

ŞEKER dedi ki...

merhabalar..
benim kızım 13 aylık olmak üzere.. o da televizyoncu. mümkün olduğunca açmıyoruz zaten yerinde duramadığı için de açsak da ordan oraya gittiği için izleyemiyor ama söz konusu reklamsa, uykudan bile uyanıyor..
biz hiiiiç yemeyen bir çocuk olduğu için yemeği reklamlarla yediriyoruz. onun dışında biz izlerken reklam çıkarsa..
bence kısıtlamayın malum yasaklar tatlıdır, ama çok da açmayın derim..