19 Ağustos 2009 Çarşamba

Biz..

Öyle çabuk geçiyorki günler sabah kalktığımızla gece yattığımız bir oluyor. Babımızı çok az görüyoruz bir haftadır. Bursadan akrabaları burdaydı bir partiyi gönderdik diğer parti geldi :) Aşağı yukarı, oğluş, ev işleri, net derken gece olmuşta yatımışız bile..

Oğluşla 23 günü devirdik bile 1 aya ne kaldıki şurda.. Uyku yeme düzeni değişmeye başladı bıraksan 4 saat uyuyacak olan çocuk 2 saatten fazla uyumaz oldu, geceleride aynen 2 saatte bir uyanıp emmek istiyor. Bende geceleri için yeni bir çözüm buldum yatmadan önce yıkıyorum oğluşu johnson uyumaya yardımcı yağla:) ovalıyorum bir güzel ondan sonra cup yatak 3 saatten fazla uyuyor böylelikle.
Ayrıca gece ve gündüzü ayırt etmesi için yardımcıda olmaya çalışıyorum.
Gündüzleri uyurken genellikle müzikleri açık oluyor, emzirirken bol bol sohbet ediyorum onunla gecelerise ışık vs kesinlikle açık değil az enerjili ışığı emzirirken kullanıyorum sadece sessiz sedasız emzirirp yatırıyorum tekrar yatağına. Henüz bizimle aynı odada anakucağının içinde yatağımızın yanında yatıyor. 2 aydan sonra yatağına geçirmeyi düşünüyorum iyice düzenimiz otursun hoppa odaya :)

Geçen gece ilk kez dışarı maceramızı yaşadık daha öncede çıktık dışarıya ama doktor vs için kısa süre dışarda kaldık. Çoluk çocuk Bodrum gecelerine akalım dedik ama anne pelinin kalabalıktan ve heran ağlayıp uyanacakmı acaba emmek isteyecekmi acaba diye geceyi kabus haline getirmesinden dolayı başı döndü bir garip oldu ama babaya bozuntuya vermedi:) Allahtan müsait bir yerde karnı acıktı ağlamaya başladı, girdik muhallebici hasan ustaya ben sütlü dondurmamı oğluşta sütlü sütünü yedi.. Yavaş yavaş alışacağım sanırım bu emzirme duruma azcık garip oldum..

Buarada tartışmaya açık bir soru soracağım. Bebeğine su vermeyen oldumu? varmı?

5 yorum:

Yelish dedi ki...

Supersin :))
Gece yyikayip yatirman harika , ne kadar rahatliyordur yavrucak .
Su vermeye 6.ayda baslatti benim doktorum ama anne sutu icmiyordu Ilyas Gerci icenlerde oyle yapiyorlar.
Birde hemencik disari cikarmak istemene bayildim Bizde hayvanat bahcesine gotiurmustuk 2 haftalikmiydi neydi , belkide daha kucuk atmiyim simdi :)
Barlara alistirma oglani bak , aksam ararsin bide bakarsin ki Bodrum gece hayatina akmis hehee

Biz kisik muzigi gece aciyorduk , otomatik olarak uyku saatini geldigini biliyordu ve uyuyordu Halada oyle uyur Aksam odasinda ciyorum muzigi ve yatiriyorium o kendi kendine uyuyor bizim pispislamaiza gerek olmadan Bunu siddetle tavsiye ederim,dunyada bundan buyuk bir rahatlik yok Butun annelerin ortak derdi , uykuya daldirana kadar canlari cikiyor.Ama seninki daha cok minikkkkk Kurban olurum , dunyaya gozlerini acali 1 ay olmamis neredeyim ben diyorrr

Kundak yaptin mi ? yapiyormusun ? cok merak ettim.Kiundakla horul horul uyuyorlar ya :))
Simdi Turkiyede kimsekundak yapmaz olmus cunku o yuzden merak ediyorum Amerikada dogdugu gunden itibaren kundagin icine giriyor bebek , Turkiye kundagi birakti :))

Annesi kokla onu bizim icinnn MIs kokar o simdi misss.

uğurlu gelecek dedi ki...

yelizcim peki diyelimki gece dışardasınız yada başka bir yerde uyutman gerekiyor müzik olmadan uyuyor mu?
kundak arada yapıyorum gündüzleri yıkadıktan sonra özellikle rahatlasın diye işe yarıyor ama çok sık sık yapmıyorm
kokladım dedimki bu koklama yeliz teyzenden :)

Mert'im dedi ki...

Bende ek besinleri vermeye başlayınca suya başladım. Çünkü 6 aya kadar sadece emzirmiştim mama kullanmadım. Ama sen mama falan kullanıyorsan çok az , kaynamış ılıtılmış su verebilirsin. Ama yinede doktoruna bir sor .

Derya kuzuları bunlar dedi ki...

güle güle büyütün oğluşunuzu
sıcak günlerde az da olsa su vermek gerekiyormuş.şu anda adını hatırlayamayacağım bir blog dostunun bebeği böbreklerinden rahatsızdı.sıcak günlerde sadece anne sütü verip su vermediği için olduğunu yazmıştı sonra.
günde 3-4 çay kaşığı su vermek iyidir bence ve zararı yok

Efsun dedi ki...

Minis minis ne güzel dimi:) Bende ilk üc ay minisin odasinda yatmistim, sonra hooop kendi yatagima. Leon Can'i bende müzikle uyutuyorum, hos bir ninni cd si almistim bir ara Türkiye'den. Simdi bizim buralar okadar sicak olmadigi icinben ilk alti ay sadece emzirdim, su vermedim. Doktor gerek yok demisti. Ama sizin oralar cok sicak, bir sor istersen doktoruna. Yeliz'in kundak fikrine katiliyorum, buradada gündemde bebek kundaklamak. Türkiyede unutuluyor... Öpüyorum, tadini cikar bu günlerin doya doya:)