9 Ağustos 2009 Pazar

Evde internetli yaşam hoşgeldin..

Evet evet artık sonunda oldu benimde evimde internetim var, nasılda gerine gerine söylüyorum.Senelerdir iş yerinden o kadar alışmışımki elimin altında internet olmasına. Evde olduğum 3 ay süresince aklıma birşey takılıyor of diyordum nerden öğrenicem sabırsızda bir yapım vardır aklıma takılan neyse anında çözülmesi lazım. Hep yazdım araştırdık araştırdık ne alalım ne yapalım diye ve eşim oğlumuzu dünyaya getirme hediyesi olarak bir laptop ve internet hediye almış aman ben bir mutlu oldum bir mutlu oldum anlatamam ne büyük eksiklikmiş bende bu ne büyük bağlılık haline getirmişim bu internet olayını neyseki sorun çözüldü..mutluyum gururluyum. Bol bol yazarım artık size. Arkadaşım yeliz demişki vakit bulabilecekmisin bakalım yazmaya. Teyzeleri sizin için zaman yaratırım ben...:)

Hiç yorum yok: