15 Ağustos 2009 Cumartesi

Misss gibi...




Ne güzel bir duyguymuş anne olmak, gözünün içine bakmak, kokusunu duymak, uyandığında yanında olduğunu görmek, varlığını hissetmek, senin olduğunu bilmek, gözünden sakınmak aynı zamanda nasılda telaşlı birşey ağladığında susturamadığında birşeyleri eksikmi yapıyorum diye düşünmek, acaba nefes alıyorumu diye uyuduğunda nefes alıp almadığını kontrol etmek, ıvır zıvır herşeye ağlamak, gazı olduğundan ben mi yedimde ona gaz oldu demek amannn ne garip ve ne harika birşeymiş..
Bugün 20 günlük olduk aynı zamanda mevlütümüzüde bugün okuttuk. Hoca Yağız için amin dedii..:)
ilk 2 haftamız gayet sakin ve olağan şekilde geçti. Sanırım artık dünyanın stressli ve sorunlu yaşantısına ayak uydurmaya başladıki ağlamalarımız uyumamalarımız gaz sancılarımız başladı. Açıkcası gaz için çok çok ta özen göstermiyorum kendime göstermemmi gerekiyor bilmiyorum ha dikkat ediyorum ayağımdan ve oğluşun ayağından çorabı eksik etmiyorum, gaz yaptığını bildiğim yiyecekleri çok aşırı tüketmiyorum ve birde oğluşun ayak tabanlarına elma yağı sürüyorum bol bol okadar daha ne yapayım ki??? önerileri olan varsa lütfen yazsın..
Emzirme konusuna gelince hastanede olduğum ilk 2 gün çok fazla sütüm yoktu biliyordumki gelecekti ama gelmeme ihtimalini düşünerek daha önceden araştırdığım çayı doktoruma sordum onayını aldım ve kullanmaya başladım HIPP HATAL GRANÜL ÇAY tabi buna ek olarak sütlü puding, taze börülce bol bol tükettim fakat çayı şiddetle tavsiye ediyorum.
sevgilerimle..

5 yorum:

elfeyp dedi ki...

Büyülendin sen de dimi :)
Bundan sonra her sabah yeni bir heyecan, merakla başlayacak, bugün neler yaşatacak bize die :)
Çayı ben de deneyeyim hemen..byeee...

Yelish dedi ki...

ne kadar mutlu oldugunu cok iyi biliyorum sekerim ve bu mutluluk hep artacak .Gulemeler baslasim hele sarilmalar opmelerrr ...Allah saglik , mutluluk versin insallah.

Bu arada bana hastanede soylenenleri yaziyim dedim bende.Her ama her annenin sutu olur Allah yiyecekleri ile yolluyor onlari Ilk iki gun zaten sut degil sari sivi geliyor ve o bebek icin yeterde artar bile cunku midesi miniminnacik.Ben hic dikkat etmedim sut olsun diye ek birseyde yemedim HATTA doguma 30kilo alarak girip sonra agzima lokma sokmak istemedim ama sut akmiyor adeta fiskiriyordu (bizim haydut emmedi o ayri)
Yani sut olsun diye aman kilo aliyim deme .Sut illa ki oluyor . Onemli olan belli araliklarla emzirmek , emmezsede muhakkak pompalamak Rutin cok onemli , sagdikca geliyor mubarek:)

Insallah seninki emer bol bol

sevgiler

Efsun dedi ki...

rezene cayini siddetle tavsiye derim hem senin sütüne faydasi oluyor hemde bebisin gazini gideriyor bir nebzede olsa. birde göbise saat yönünde yapilan hafif yagli masajlarda ise yariyor. leon can cok gazli bir bebekti, bakliyat türü seyler sogan falan hep yasakti bana. saclar ne cok maasallah, yumusaciktir simdi o:) sevgiler

uğurlu gelecek dedi ki...

doğru kelime büyülendim :) süt konusuna gelince hastaneden çıkınca 2 gün gelsin diye muhallebi vs yedim artık çay dışında yaptığım bir şey yok.
gazımız çıkıyor ama yine de sanırım azcık kabarcık kalıyorki arada ciyaklıyor:)
saçları sormayın pamuk pamuk..

Yelish dedi ki...

ohhh misss gibi kokla annesiiiii
Ne guzel ya bu kadar bekledik gelisini , simdi resimden de olsa seviyoruz .
pamuk pamukkk