19 Haziran 2010 Cumartesi

Babalar

Aslında hergün anneler babalar günü olsa, Aslında bizim ailede sadece ogün hatırlanmazlar sadece o gün hediye alınmaz o gün daha da özen gösterilir hepsi bu... Dedeler, ananeler, babanneler haftada bir mutlaka ziyaret edilir, gitmeden aranır ihtiyaçları öğrenilir. Gidilemeyen diğer günlerde sık sık aranır; babamdan öyle gördük...

Babamın, kocamın, ilerde baba olacak oğluşumun, dedelerimin, k.pederimin ve tüm babaların günü kutlu, mutlu olsun. İyiki varlar..

Ben sadece bugün değil hergün şükrediyorum.

Dedelerim var ki; hep bizimleler bize destekler, göremeseler bir süre hemen ararlar iyimisiniz birşey varmı diye. Torunları görünce deli olurlar hatta anane dedem çok bakmıştır yağıza benide o büyütmüş sayılır. Her ay maaş günü parası yeterse bez yetmese ıslak mendillerini alır, ihtiyacım yok dememe rağmen..
Babam var ki; ben varım biz varız. Herşeyim benim o evliliğimin, mutluluğumun, hayatımın mimarı. Yağızın aslan dedesi, gül yüzlü dedesi,bir tane dedesi..
Kocam var ki; Hayatımın ikinci erkeği en önemli erkeği, hayat arkadağım, yoldaşım, sırdaşım, oğlumun babası

Sizi seviyorum bugün değil hergün sizin gününüz olsun.

1 yorum:

ŞEKER dedi ki...

Ne güzel yazmışsın.. Gözlerim doldu