14 Haziran 2010 Pazartesi

Çook sıcak..


Haziran ayındayız tamam Bodrumda yaz çoktan başladı sıcak olacak ama sanırım fazla sıcak.. Evde durulacak gibi değil sokakta kalınacak gibi değil..Ne yapmalı bilmem. Bu sıcakların üzerine yağız oğlanın diş ishali, diş kusması, diş huysuzluğu, arada uykusuzluğu eklendi bal börek oldu..

Bu aralar sıcaktan mı, evde pek durmadığımızdan mıdır nedir pek yazamıyorum.
Yeğenimin bebeği oldu mesela hoşgeldin Ali Tuna bebek yazısı yazamadım..
Yağız oğlan yastık bulmasın; uykusu geldiğinde yada önüne yastık verildiğinde hemen üzerine yatıyor nen nen diyor..
Ara ara mide ağrılarım başladı hayırlısı, bu yaz sıcaklarında ülser tetiklemese diyorum.
Geçen hafta hafif bir hastalık atlattık dişten olabileceğini düşünüyorum.
En sevdiğim meyvelerden karpuz yiyoruz bol bol..Vitaminli vitaminli sulu sulu..
Yağız oğlan 3. deniz sefasını yaşadı dün pek hoşlanmadı gibi deniz suyunda olmaktan yavaş yavaş alışacak diyorum, umuyorum.

ps: Ruh halim bu aralar karışık yazıya da yansımış her telden yazmışım..

Hiç yorum yok: