10 Haziran 2010 Perşembe

Hay ben o anne babaya

Bir olay anlatayım size dün başıma geldi..
Arabayla yoldayım yanımda melike var (kardeşimin eşi) aa abla bak çocuk kullanıyor arabayı dedi, yok dedim adamın boyu kısa yok yok çocuk..

Biraz ilerledik markette durduk markette rampa bir yerde. Melike markete girdi o çocuk geldi durdu karşımızda içindede küçük bir çocuk..
Kullanan çocukta (13 yaşlarında ) markete girdi küçük çocuk arabada.. Gözümü ayırmıyorum arabadan olacakları hissetmişim gibi..Arabadan gacır gucur sesler çıkmaya başladı içindeki çocukta önden arkaya arkadan öne zıplayıp duruyor.
Melike arabaya geri döndü melike bak o çocuk demek için melikeye döndüm ve o sırada araba geriye gitmeye başladı içinde küçük çocuk fırlayıp arabadan el frenini çektim bir yandanda çocuğa söyleniyorum. El frenini tam çekmemiş içindeki çocuk hareket ettikçe arabayı hareket ettiriyor araba kayıyor.
Herşey normalmiş gibi marketten bize bakıyor umrunda bile değil..
Şimdi arabayı alan o çocuğamı yanına o çocuğu verip arabayla markete gönderen anne babayamı kızalım..

Ne diyeyim ben size..

4 yorum:

Pratik Anne dedi ki...

Plakayi alip, fotografini cekip (kamera vardiysa) polise sikayet etseydiniz.

Hande dedi ki...

Çok yazık..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım zarif ziyaretine gönül dolusu çok teşekkür ederim.Sevgilerrr...

uğurlu gelecek dedi ki...

o telaşla heyecanla hiç aklıma gelmedi plakayı almak ya keşke alsaydım..