20 Haziran 2011 Pazartesi

Ben bir anneyim..

Hafta sonu bir arkadaşımın kızının doğum günü vardı. Çim alanla bir sürü cocuğun olduğu müzikli eğlenceli bir doğum günü. İş çıkışı yetiştim güne..
Girer girmezde elifin değimiyle kalbim kıyma makinasına girdi .
Bütün çocuklar koştururken oynarken benim minik fare sandalyede oturmuş onları izliyordu beni gördü çırpındı eliyle işaret ederek anne gittim?? çocukların yanına gidelim mi diyor. Aldım kucağıma gittik yere inmek istedi indirdim acıdı dedi kucağıma geldi, bu sahne birkaç kez tekrarlandı.
En son yere indirdim arada emekleyerek arada sürünerek çocuklara katılmaya çalıştı.

Evet ben bir anneyim ve haddinden fazla sulu gözün ta kendisiyim. Çok şükrettim o gün şükürler olsun geçici birşey dedim aklıma kalıcı olan çocuklar ve anneleri geldi. Allah hepinize yardım etsin size çok kuvvet versin.

Hiç yorum yok: