16 Haziran 2011 Perşembe

Emzik ook

Dün sabah uyandığında emziği ağzındaydı nasıl olduysa 2 dk içinde emzik kayıp işe geç kalmama rağmen arandım arandım bulamadım. Kaybetmeseydin dedim içimden cezalısın bugün memme yok.. Yine içimden eyvah diyorum k.valideye sıkıntı yapmasın öğle uykunda. (akşama eve geldiğimde koltuğun altında buldum)

Çok büyütmedim aslında sabahları erken kalktığından öğlenleri sızıp kalıyor genelde.. Babannesine sormuş oda yok emziğin annen bırakmadı dediş, uyuyup kalmış. Bende fırsat bu fırsat dedim gece uykusunda da vermedim emziğini biraz zor daldı uykuya ama hiç sormadı emziğini geç olsada uyudu..

Aradım k.valideyi sormadı bile bugün dedi. Hadi bakalım bahaneyle emziği bıraktı galiba. Konuşmak için henüz erken ama birkaç gün sonra bakalım..

Ben oğlumu çok seviyorum hemde çooookkk...

Hiç yorum yok: