10 Haziran 2011 Cuma

Çok şey mi istiyorum ??

Niye yazasım gelmiyor bilmiyorum, bir sürü yazacak şey olduğu halde dilimden beynimden ellerime dökülmüyor. Keyifsiz olduğumdan mıdır? Bloglara verilen aradan sonra tekrar adapte olamamaktan mıdır? nedendir bilmiyorum. Çok şükrederim hep yazarım ama bugünlerde şükrettiğim halde keyifsizim umutsuzum.
Bugünlerdeki hissiyatlarım bunlar.


Palamutbükünü bilir misiniz? Yağız 2 aylıktı gittiğimizde. Harika bir yer mis gibi. Tekrar alıp başımı oraya gitmek istiyorum yanıma küçük çanta ve küçük oğlumu alarak..
Sabah deniz ve mis gibi ekmek kokusuna uyanmak istiyorum..
Hiç umursamadan bol bol ekmek, bal, tereyağ yemek istiyorum.
Küçük oğlumla cam gibi parlayan denize girmek istiyorum..
Küçük oğlumla öğle uykusuna yatmak istiyorum.
5 çayında çayın içine bisküvi bandırmak istiyorum
Akşam yemeğinde yine o mis gibi ekmekleri kuru domates kızartması ile yemek istiyorum
Sonra gece olduğunda mis gibi kokan küçük oğlumu yanıma alıp güzel rüyalar görmek için uyumak istiyorum


Çok mu şey istiyorum..

1 yorum:

elif-kayra dedi ki...

inşallah herşey istediğin gibi olur.