4 Ekim 2009 Pazar

Bebekler için çaylar..

Ya danışmak istiyorum bilenlere tecrübeli annelere..Ben yağıza ilk aylardan itibaren rezene çayı (milupa) veriyorum..İlk 30 ml den başladım yavaş yavaş arttırarak 70 ml ye çıkardım bu ay. 

Geçen haftalarda da rahatsızlanınca kendim demleyerek ıhlamur verdim. Şimdide papatya çayına başlamak istiyorum. Sormak istediğim poşet papatya çayını veren varmı yoksa aktardan papatya alıp kendiniz mi demlediniz?



ps: resim cumartesiden pek beğendim paylaşayım dedim...:)

9 yorum:

bayanlariçinherşey dedi ki...

Arkadaşım milupanın papatya çayı var onu kullan ben mertin zamanında doktorumuza sormuştum.Oda milupa papatya çayı tavsiye etmişti.

İlkay Baskan dedi ki...

bence de icireceksen milupa Hipp gibi granul bebek cayı kullan canım.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Bizde milupa'nın çaylarını kullandık ve hala da kullanıyoruz poşet çay deneme bence.

elfeyp dedi ki...

Pelincm!! Aktardan kurutulmuş papatya al. Eeeeeen bi doğalı o. Çok az koyman gerekiyor ama. Bekletince acılaşıyor. Gece yatmadan içirince de süper uyku yapıyor. Öptmm..

ELİF dedi ki...

Ben hiç kullanmadım böyle çaylar ama Milupanın ve Hipp in çaylarını hep görüyorum marketlerde...

Yelish dedi ki...

ya Ilyas 15aylik ben daha bi kere vermedim ne bu caylardan ne de baska bir cay.
Ne icin veriyorsunuz bu caylari ? Merak iste merakkk :)

uğurlu gelecek dedi ki...

ya anneler teşekkür ederim.. aslında birde doktora sormak lazım eğer ağır gelmezse ben doğaldan yanayım aktardan alıp demlemek isterim. ıhlamuru öyle yaptım kendim demledim ama papatyaya cesaret edemedim açıkçası.
yelizcim ,
rezene midelerini rahatlatmak gazlarını almak için
ıhlamur soğuk algınlığı, üşütme, hırıtlı, göğüslerini yumuşatmak için
papatya rahat uyumalarını sağlamak için kullanılıyor tavsiye ederiz..

uğur böcüğü dedi ki...

ama çocuklara böyle çaylar içiriliyormu??normalde yetişkine bile ağır gelir ıhlamur,papatya..ben bilmiyordum..

(NOT:Bu arada ben gülşaha hiç yorum yazamıyorum. sende de aynımı??)

uğurlu gelecek dedi ki...

evet bende gülşaha yorum yazamıyorum hemen haber veriyorum..