28 Ekim 2009 Çarşamba

MIM..

Biraz önce yazdığım yazımda hava açılmaya başladımı dedimm, yanıldım Bodrumun havasını bilen bilir yağmur yağarken güneş açar güneş varken yağmur yağar. hava tam güneşlendi derken şimşek yağmur aman sel aldı ortalığı 5 dk :S
Ben havamın gelmesini bekleyinceye kadar bu MIM kalır gider tam sıcağı sıcağına yazmak lazım :) Belki gerisi gelir

Bloguna neden bu ismi verdin?



Yağızı biraz fazla bekledik biz ve o sıralar biraz kötü geçiyordu günler Yağızın uğurlu geleceğine inandığım dönemde yazmak istedim blog, onun için uğurlu gelecek oldu :)

Bloguna yazarken star tribiyle olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?


Yok öyle star triplerim :) Her an her estiğinde her şekilde yazabilirim :)


En son satın aldığın garip şey nedir?


Hııımmm yok ya almadım öyle garip birşey yakında.

Şeker gibi olduğun anlar?


Pazar sabahları, tüm ailemin softada topandığı anlarda, yağızın güldüğü anlarda, eşimin keyifli olduğu anlarda, dondurma yediğim anlarda :)

Arkadaşım, artık sormayın dediğin şeyler?


Bilmem herşeyi sorabilirler..

Aynaya bakınca gördüğün?


Mutlu ve huzurlu biri ..:)

Kendini okutan blog dediğin?


Ordan burdan alıntı yapmayan, kendince yazan, atıp tutmayan, samimi bloglar..

Bu blog sahibi-sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?


heran her yer :))

Peki ben kimleri mimliyorum?

Ya mimlenmeyen herkesi mimlemek isterim ki herkes anlatsın ama önce glsh,elfeyp ve çokoprenses
 anlatsın..:)

1 yorum:

Yelish dedi ki...

Annesi sen o surata bi baksana
Cok ugurlu gelecek , hemde cok

operimm