18 Ekim 2009 Pazar

Damla sakızlı..

O kadar yoğun bir haftaydıki oğluşta bende çok yorulduk.. Bu hafta evden çıkmayı düşünmüyorum. Gelenler, bizim gittiklerimiz derken 1 haftadır ya sokaktayız ya misafir ağarlıyoruz.. Hoş fena da olmadı değil ama, istemem yan cebime durumu..
Bu yoğunluktan dolayı elf in mevlütüne katılamadım burdanda özür diliyorum ondan.:)

Asıl anlatmak istediğim damla sakızlı türk kahvesi..
Mutlaka bilenler bilir tadına bakanlarda vardır. Oğluşa hamileyken biraz soğumuştum kahveden içesim gelmiyordu, ama oğluş dünyaya geldikten sonra kahve sevdam yine kabardı. Türk kahvesi dışındada başka kahve sevmem mecbur kalırsam filtre kahve.
Benim gibi damla sakızını seviyorsanız eğer mutlaka damla sakızlı türk kahvesini deneyin böyle ağzınıza sakız parçaları geliyor misss gibi kokuyor..

ps. Bu arada kahvem nedense mahaşallah hep köpüklü olur. Puf noktası ocağa koymadan önce iyice karıştırın köpürmeye başlayıncaya kadar bir daha karıştırmayın, köpürmeye başlayınca tekrar karıştırın. ( ne kadar çok karıştırın yazmışım ) :)))
Afiyet bal şeker olsun.. :)



resim benden değil henüz kahve saatimiz değil onun için ben çekemedim..

Hiç yorum yok: