29 Ekim 2009 Perşembe

Fırında mücver projesi..

Dün büyük iştahla karıştırdım malzemeleri fırında mücver yapacağım.. Ama nerdeeee düşen yıldırımlardan biri herzamanki gibi bizim sitenin trafosuna düşmüş ve bütün gece karanlıka kaldık tabi benim fırında mücver projesi oldumu sana mücver kızartma... Canınız çekmesin..

4 orta boy kabak
2 orta boy havuç
1 büyük soğan
biraz maydanoz
kabartma tozu
tuz, kırmızı toz biber, karabiber, nane
1 yumurta

3 yemek kaşığı un
1 türk kahvesi fincanını sıvı yağ

malzemeler karıştırılır yağlanmış fırın kabına dökülür 180 derecede üzeri kızarıncaya kadar pişirilir. Fırına koyamadan elektrikler giderse üzerine 4 kaşık daha un eklenir boollll kızgın yağda kızartılır. ( eğer direk yağda kızartacaksanız içerisine koyulacak yağ yarıdanda az eklenir) Yoğurt ile tüketilir :)


4 yorum:

bayanlariçinherşey dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım yağda kızartma seni bozar ama :)))

uğurlu gelecek dedi ki...

bozdu zaten... mecbur kalmasam yapmazdım :) ama kocişko bayram yaptı :)))

ELİF dedi ki...

Bayılırım, ben birde içine beyaz peynir ekliyorum, çok güzel oluyor.

uğurlu gelecek dedi ki...

aa yazmayı unutmuşum peynirde var tabiki...:)) birşey eksik diyorum bu listede evet evet peynirde var