12 Ağustos 2010 Perşembe

Oldu da bitti mahaşallah, çok iyi olur inş..














Bir güzel uyudu gece ertesi gün yorulacağını anlamış gibi. Çekirdek aile olarak hemen hazırlandık çıktık hastaneye, dedeyle anane bizi bekliyorlarmış kapıda.
Yağızın 1 yaş kan tahlilleri ve alerji testi içinde kan alınması gerekiyor diye bilgi verdim görevli arkadaşlara içimizin ne kadar kıyılacağını, sincapın ne kadar canı yanacağını bilmeden.

Gayet mutlu mesut yattı yatağa giydirdim verdikleri xxxxxl önlüğü yok istemedi, çıkardım. Ondan bir işkillendi zaten değişik şeyler olacak gibi mızır mızır mızırdandı.

Eyvah kızlar toplandı, alet edevat geldi başlıyorlar, ordan sonrası bende varda babişkosunda yok onda film koptu. Çocuklarda kan alımı şırıngayla olamadığı için kolunu sıkarak tüpe dolduruyorlar fakat yağız durmadığı ve alınması gereken kan 3 tüp olduğu için bir koldan denendi yok diğer koldan denendi yok, oldu kolu mosmor. Yağızdaki yaygara, göz yaşı, hışkırık, iç çekme fena içimiz parçalandı, resmen içim üzüldü onu öyle görmekten, babam dayanamadı çıktı, babişkosu azcık sinirlendi söylendi zaten heyecanlanan kızcağız daha da telaşlandı yapamadı. Sevgili anestezistimiz Yelda hanıma kaldı iş. Alacağım yağızı ameliyathaneye azcık sersemletip öyle alacağım kanını daha sonrada sünnet olacak dedi. Öptük, koklaştık, pozlaştık, yolladık oğluşu.
Kan alma, sünnet, ayılma, bayılma 45 dk çıktı minik sincap. Feryat figan gözleri beni arıyor. Beni görünce daha fena başladı ağlamaya. Sünnetten sonraki yarım saat içinde emmek yasak olduğundan o ara yağızı durduramak susturmak mümkün olmadı, hastaneye gitmeden saatte aç durduğu için ve kan alşam işleminden iyice ürktüğü için hepsi üst üste geldiği için ağlamaktan helak oldu, izin çıktıktan sonrada herşey normale döndü sünnet olan, hastanede olan o değilmiş gibi. Velasıl şuanda herşey iyi sünnetle ilgili çok şükür bir sorun yok mahaşallah. Kan alma sıdışında Yağızı üzen birşey olmadı. 
Yani sünnet işi tavsiye edilir.

Doktor tavsiyelerine gelince, evde olan herhangi bir kremle yumuşak kalması sebebiyle yaklaşık 1 hafta hergün  kremlenir.
Sünnet olduktan sonraki ertesi gün yıkanabilir.
İlaç vs kullanmaya gerek yok.
Sargı bezi, tampon gibi olan şey gün içinde kendiliğinden düşebilir düşmezse yıkanırken mutlaka çıkar.
Hafif kanamalar olabilir.
1 hafta sonra kontole gidilir.

Biz hallettik darısı isteyenlerin başına..

9 yorum:

Hande dedi ki...

Beril'den de kan alma durumu aynı anlattığın gibiydi,çok çok zor almışlardı..
Sünnetiniz de hayırlı olsun...Erken yaptırmakla çok iyi yapmışsınız..

elfeyp dedi ki...

Yağız oğlan büyümüş artık, darısı başımıza bizim de :)

glsah dedi ki...

Kıyamam ben ona okurken bile fena oldum.En büyük telaşı atlattınız valla darısı bizim başımıza..

Yelish dedi ki...

tebriklerrrrr
Pilavini isterim ! :))

esra dedi ki...

tatlım mesajımdaki şaka biraz ağırmı geldi acaba:))ben şaka yaptım mesajım yayınlanmayınca acabamı dedim:)))şakayı kaldıramayan bi kardeşimsen mesajlarımda ciddi davranırım artık....

uğurlu gelecek dedi ki...

esra, bu mesajından başka mesaj gelmedi bana.gelseydi mutlaka yayınlardım.
sevgiler

bahriye-kerem dedi ki...

en iyisini yapmışsınız...hem geçmiş olsun hem de hayırlı olsun..biz de 1 yaşını geçer geçmez sünettini yaptırmıştık...iyileşme dönemimizde çok hızlı geçmişti...kesinlikle küçük yaşta yaptırmak doğru bir karar...
hastanede yaşanan olay çok üzücü :(

uğurlu gelecek dedi ki...

teşekkür ederim. evet büyük bir yük kalkmışoldu ha oluyordu ha olacakı derken kaç gün oldu bile..

esra dedi ki...

bir mesaj atmıştım önceden...yayında görmeyince şakamı yanlışmı anladı diye düşündüm....aynı masi yazaym(yaaaaaaaaaaaa çok kötüsnüz nasıl kıydınız yağızcığa )diyeydi....ben melikşaha karar vremiyorum da bu yüzden öyle dedim....