9 Ağustos 2010 Pazartesi

Biz kışa hazırlanıyoruz ya siz??

Mevsimi olan güzel mis kokulu domatesler soyuldu, bir kısmı rondodon geçirildi, bir kısmı dilimlendi zeytin yağ tuz ile biraz pişirildi, sıkı sıkı kavanozlandı..

Kırmızı biber, soğan, domates, özel karışım un, süt, yoğurt karıştırıldı bir kaç gün güneşte bekletildi... Sonra yağızın ayağı, nilin bebeği, onun çorabı bunun ayısı ile karıştırılıp zar zor elekten geçirildi, birkaç gün daha bekletilip kurutulduktan sonra tarhanalarda kavanozlanacak..

Diğer sebze depolama işlemleri için vaktimiz varmış.  Ben stajer olacak annemin yanında eğitim alıyorum, Nil & Yağız da şimdiden benim yanımda:)

3 yorum:

ŞEKER dedi ki...

oh.. biz de isteriz biz de :))
afiyet olsun şimdiden size.

Hande dedi ki...

Bezelyeyi kaçırdım ben ya ,yanarım da ona yanarım..:((

uğurlu gelecek dedi ki...

şeker teşekkürler..
handecim bizde kaçırdık..